środa, 12 marca 2014

« .The roof & laser tag/backstage «









Witajcie!
W ostatnim czasie byłam dość mocno zajęta,
poza malowaniem prac na uczelni, działo się u mnie całkiem sporo
 pod względem sesji zdjęciowych :)

Pojawiło się kilka fajnych projektów w tym sesja na dachu dla modela i blogera Colarov Voraloc,
oraz sesja w forcie dla Laser Tag ! 

Zacznę od backstagu z sesji dachowej, a nieco poniżej zobaczycie szaleństwa w forcie.
Gotowe zdjęcia pojawią się zapewne niebawem.

ps. jak widzicie po raz setny zmienił się mój znak wodny,
coż kobieta zmienną jest :)

Enjoy!

KvR






mnie także wymęczyli, 
 żeby mi za dobrze po drugiej stronie obiektywu nie było :P 












 Pani stylistka i Pan model, czyli przygotowania do fot.



:P












 

Na poddaszu zaś powstawały interesujące eksperymenty,
ich efektem jest dość spora ilość prac,
które postaram się Wam jak najszybciej pokazać,
Na zachętę wrzucam te trzy propozycje :)





 Kilka dni po sesji na dachu, zabrałam się za sesję zdjęciową dla Laser Tag, 
oraz zaczęliśmy z Olivierem pracę nad wspólnym projektem stworzenia filmiku reklamowego.

Modele i Pan reżyser. 


Tak wyglądał backstage sesji w forcie:







Jak widzicie w czasie sesji mieliśmy wesoło na planie :) 
choć niemalże cały dzień spędziliśmy w zimnym i wilgotnym forcie.
 W pewnym momencie niemożliwym stało się robienie zdjęć nie mając na dłoniach rękawiczek.  

 Byliśmy mocno kreatywni w kwestii jak zapewnić sobie 
dobre źródło światła w czeluściach fortu :)



jeszcze tylko sprawdzenie czy zdjęcie wyszło idealnie i można ruszać dalej z robotą :)



Kilka surowych screenów z kręcenia filmików i przykładowych ujęć jakie
zobaczycie w efekcie końcowym: 












*używanie i kopiowanie treści i zdjęć bez mojej zgody jest zabronione
*don't use my photos without my permission 






61 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia :D czekam z niecierpliwością na efekty pracy ! :)
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) będą niebawem :*
      Buźki :*

      Usuń
  2. nice jacket :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, ja juz obserwuję, czekam na Twoją odpowiedz :) Ciekawe zdjęcia.
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) również obserwuję :*

      Usuń
  4. cool jacket and love the tone picture :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. super płaszczyk:)) ładnie wyglądasz
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a pretty look. ;-)
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciewkawiee ;) Fajne te projekty.
    Jejku robisz znaki wodne?
    Mi by się przydał... Jak się cenisz? ;D

    angie-passion.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Robię znaki wodne i nie tylko :) hehhe
      ceny mam bardzo przystępne dla każdego :)
      Jeśli chcesz abym stworzyła dla Ciebie znak wodny
      odezwij się do mnie na maila, dogadamy szczegóły:)

      Usuń
  8. śliczny masz płaszczyk <3

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygladasz :) Obserwuje, teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za komentarz na blogu :) Ciekawe zdjęcia :) i piękny kolor włosów :) Pozdrawiam ! :)

    Nicole :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:* ja również obserwuję:* pozdrowienia :)))

      Usuń
  11. Jasne ja już zaobserwowałam :) fajna sesja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) ja również :) pozdrowienia :)

      Usuń
  12. dzięki wielkie za odwiedzny i oczywiście dodaję do obserwowanych :) świetne zdjęcia!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* ja również dodałam :))

      Usuń
  13. dzięki wielkie za odwiedzny i oczywiście dodaję do obserwowanych :) świetne zdjęcia!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Following u back
    http://sumitrastuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się na wspólną obserwacje..;)
    ja już obserwuje..;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Ja już od jakiegoś czasu marzę o sesji na dachu...ale z dachem mam problem ;)
    Fajny blog - obserwuję! A w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    xoxo
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Jeśli zawitasz do Poznania to zapraszam na sesję na dachu :D
      Chętnie do Ciebie zajrzę i zaobserwuje:)
      pozdrowienia :)

      Usuń
  17. ładny płaszczyk :)
    może obserwujemy?

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice pictures :) http://marschristie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Great photos! I really love them!
    Do you like following each other? Let me know:)

    Maggie from
    http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanku you!

      I replied on your blog:)
      Kisses :*

      Usuń
  20. Gorgeous style and outfit!! Would you like to follow each other? If so just let us know :) xx

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)

      I replied on your blog:)
      Kisses :*

      Usuń
  21. Thank you for commenting on my blog!
    Followed you back)
    Magie from http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. you're welcome :*

      and thank you for following me back :)
      Kisses :*

      Usuń
  22. Piękne zdjęcie :)
    Poklikasz w linki pod ubraniami choies?

    rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing photos! Would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :)

      I replied on your blog:)
      Kisses :*

      Usuń
  24. Jezuniu, jakie piękne zdjęcia <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:*

      Odpowiedziałam na Twoim blogu:)
      pzdr:)

      Usuń
    2. ja już, jestem Twoim 46 obserwatorem, twoja kolej :)

      Usuń
    3. Ja już Twoim także :) :)

      Usuń
  25. Zdjęcia na dachu wyszły świetnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Obserwuję już także Twojego bloga :)
      pozdrowienia :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...