czwartek, 31 października 2013

About me



Hello. Welcome on my blog, let me introduce myself: 




I'm young visual artist. 
Igraduated Academy of Fine Arts and Design in Wroclaw ( Bachelor Degree) 
and University of Arts in Poznan ( Master of Arts)

I've created this blog because I wanted to  share with my passion which is mostly 
painting, photography, video art and design but not only.

A lot of posts are just my "visual memories" which I want to share with you.
I would like to show my own look at the world around me and discover something hidden.


What about me?I like to playing with the fire. Creation give me the strength to move on.
Art is my future, my job and my passion.
World gives me inspiration all the time. I'm interested in different kinds of culture and art 
I would like to cooperate with people which create something different,.
I really like alternative movies and art movies, my another passion accept art is theatrical art.




Witaj, miło mi, że tu jesteś. Pozwól, że się przedstawię.

Stworzyłam tego bloga aby móc dzielić się ze światem swoją pasją do rożnych dziedzin sztuki , fotografii, video artu i nie tylko. Pokazuję tutaj swoje prace, spojrzenie na świat, chwytam to co dla wielu nieuchwytne. Posty na blogu są mocno zróżnicowane jedne dotykają poważniejsze tematyki związanej z tym co tworzę zaś inne są po prostu moje wizualnymi wspomnieniami, którymi dziele się z czytelnikami.  Często bawię się swoim wizerunkiem i nie wszystko biorę na serio.

Jestem młodą artystką sztuk wizualnych. Ukończyłam Akademię Sztuk Pięknych we Wrocławiu oraz  obroniłam Dyplom z malarstwa na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Sfinalizowałam swoją edukację studiując dodtkowo fotografię. 

Sztuka (w każdej postaci) jest moją przyszłością , pracą i pasją jednocześnie.
Niejednokrotnie pokazując co tworzę uchylam przed czytelnikami część duszy. 
Oprócz poruszania się w dość mrocznym wizualnym i  tematycznym stylu staram się pokazać ludziom jak ważne jest zatrzymanie się i zakwestionowanie dogmatów rządzących codziennym życiem. Czasem moje prace mają pozytywny wydźwięk aby za chwilę sięgnąć do ciemniejszej strony umysłu i nadać jej wizualną formę.

Mam wiele zainteresowań i pasji, jedną z nich niezaprzeczalnie oprócz sztuki jest aktorstwo. Uwielbiam alternatywne i artystyczne filmy. W tej kwestii pragnę współpracować z ludźmi którzy mają tak skrajne inne spojrzenie na świat jak ja. 

Lubię igrać z ogniem a szaleństwo gna mnie wciąż w nieznane. 
Poznaj mnie i zostań na dłużej na moim blogu, 
w końcu ciekawość to pierwszy stopień do zatracenia 

.



Business Enquires / Kontakt:  kat.vonrose @ gmail.com 

.
















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...