wtorek, 2 lipca 2019

➳ PRAHA ➳









🇵🇱 [PL]
Praga to mój drugi dom, uwielbiam spędzać tam czas i każdy powrót do tego miasta daje mi ogromną dawkę pozytywnej energii i inspiracji. To tam zderza się tradycja z nowoczesnością. Praga jest wyjątkowym spotem dla fotografów, wiele punktów widokowych z panoramą na całe miasto, intrygujące uliczki ,monumentalne zabytki, zmiksowane ze sztuką współczesną, którą spotkacie tu na każdym kroku, dadzą Wam z pewnością wiele okazji do zrobienia świetnych zdjęć. Pokaże Wam moje ulubione miasto przez pryzmat obiektywu mojego aparatu. Mam nadzieję, że Praga widziana moimi oczami doda Wam trochę inspiracji i zachęci do odwiedzenia tego niezwykłego miejsca.


🇬🇧 [ENG]
Prague is my second home, I love to  spend time there and every return to this city gives me a huge dose of positive energy and inspiration. It's a place where tradition meets modernity. Prague is uniqe and very good photo spot for photographers, many viewpoints with amazing panoramic views of the entire city, intriguing streets, historic monuments, modernized with contemporary art easily to meet at every step. All these stuff together will give you a lot of opportunities to make great photoshoot. I want to shou you my favourite city through the prism of my camera lens. I hope that Prague, seen through by my eyes, will give you some inspiration and will encourage you to visit this incredible place.






Masz pytania? Napisz! / Współpraca  / WYDRUKI
Questions? Write to me! / Business Enquiries / PRINTS
kat.vonrose@gmail.com














































































 















34 komentarze:

  1. Those photos are amazing! I would like to take photos in Praga too
    You gave me great ideas! Thank you m8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww ♡ Thank you so much! ♡
      You should visit and experienced this amazing City ♡
      im strongly recommended ♡

      Usuń
  2. Wow! Na zdjęciach Praga prezentuje się naprawdę imponująco. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła się tam wybrać i zobaczyć wszystko to co Tobie udało się sfotografować, bo klimat tych zdjęć jest naprawdę czarujący.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♡ ♡ ♡
      Bardzo polecam wybrać się i dosłownie doświadczyć tego miejsca! na pewno się nie zawiedziesz, a i niejedno niesamowite miejsce odkryjesz sama! ♡
      Zajrzę do Ciebie na pewno ;)

      Usuń
  3. Piękne miejsce znalazłaś na tej ziemi. Uwielbiam Twoje zdjęcia bo zawsze wszystko wygląda inaczej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzooo!♡
      Oj miejsce jest piękne i warto choć raz w klimacie tego miejsca zupełnie się zatracić.
      Takie miłe komentarze to zawsze miód na moje serce hehe :)
      Pozdrowienia! ♡

      Usuń
  4. Ale piękne zdjęcia! Zachwycające widoki :D Normalnie zapiera dech w piersiach <3 Marzę o tym by kiedyś pojechać do Pragi <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♡ ♡ ♡ Koniecznie się wybierz :)

      Usuń
  5. Muszę się tam wybrać, bo nie mam daleko. Ale na razie muszę się zebrać na bliższe miejscowości typu Frydek Mistek.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miasto, choć straszliwie zatłoczone. Ale z każdego pobytu mam miłe wspomnienia. :)
    Bardzo mi się podobają te czarno białe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się tam wreszcie pojechać, nie mam tak daleko, ale jeszcze nie dotarłam do Pragi. hehe Piękne zdjęcia, ja się wcale nie dziwię, dlaczego tak ukochałaś to miejsce. Widzę, że jest tam ogrom do podziwiania, jest tam bardzo klimatycznie, no mam nadzieję, że kiedyś i ja tam zawitam. :))) Uściski wielkie posyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!♡ Oj tak, wybierz się koniecznie, a też zakochasz się w Pradze i odnajdziesz sporo własnych ukochanych miejsc! ♡

      Usuń
  8. Fantastic photos of Praga. Love the city view, the river view and also the black and white photos. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spędziłam w Pradze kilka dni i muszę przyznać, że spacer jej uliczkami to prawdziwa uczta dla oczu.
    Z przyjemnością obejrzałam te zdjęcia. Świetne oko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam że tam jest przepięknie 😍
    Muszę się tam w końcu wybrać 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!!
    Amazing place and pics, so so cool!!
    And I loved your hair <3

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne zdjęcia, z mega klimatem! Jeszcze nie byłam w Pradze, ale mam w planach wyjazd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!♡ ♡ ♡ Koniecznie się wybierz :) Zapewniam, że świetnie spędzisz tam czas! ;)

      Usuń
  13. Ciężko to sobie wyobrazić ale ja- mieszkając całe życie w kotlinie kłodzkiej czyli przy czeskiej granicy, nigdy nie byłam w Pradze. Może będzie szansa to nadrobić, ponieważ od dłuższego czasu podszeptuję ukochanemu że bardzo chętnie bym ją odwiedziła i liczę na to, że wkrótce zmięknie i zorganizujemy sobie małą, lub większą wycieczkę :) Zapewne jeden dzień to mało, ale myślę że jak już raz pojedziemy to będziemy ją odwiedzać regularnie :) Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡ ♡ ♡ Na pewno da się niedługo przekonać i jak już się wybierzecie to przywieziesz stamtąd mnóstwo pięknych wspomnień ;) pozdrowienia! :*

      Usuń
  14. Nigdy nie bylam w Pradze, jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do tego miasta.
    Piękne widoki i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś dasz temu miejscu szansę ;) warto ;) Dzięki!♡

      Usuń
  15. Amazing photos, I love that place ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, amazing post. Would you like to follow each other?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Que fotos incriveis!

    juliamodelodemodelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Zdjęcia mi zaimponowały, naprawdę! Bardzo chętnie się tam wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze tam nie byłem. Ale zdjęcia zachęcają do odwiedzenia tego miasta ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, czas już chyba wstawić coś nowego na bloga, hm? ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...